sâmbătă, 19 ianuarie 2013


Moldoveanca care a lucrat cu celebrul Jackie Chan!

„Când am aflat că voi lucra cu Jackie Chan, i-am întrebat pe nepoți cine este acest Chan, că nu știam. Și le-am zis să-mi dea vreun film cu el să privesc “, mărturisește producătorul Valentina Plugaru. Iar mai târziu, când le-a adus nepoților câte o poză cu Jackie Chan cu autografe „pentru Vica” și „pentru Jenia”, Valentina Plugaru a devenit eroul propriilor nepoți, informează stiripozitive.eu.
Moldoveanca care a lucrat cu celebrul Jackie Chan! (Video)
Despre munca sa spune că a fost în ea „multă romantică, dar și lucru greu”. Și cel mai mult dintre filmele la care a contribuit ține la „Lăutarii”, pentru că, mărturisește, a învățat și meserie. După „Lăutarii” au fost multe-multe alte filme, vreo 30, zice Valentina Plugaru.

Uneori, mă gândeam că e timpul să mă odihnesc, însă, cu părere de rău sau cu părere de bine, nici nu știu, am lucrat mai departe”, spune ea. În beneficiul artei filmului, spunem noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu